refresh

Hy there!!! Azi am sters tot continutul de pe blog, e timpul pentru revitalizare, chiar e timpul. Nu am mai publicat nimic de multa vreme si am observat ca totusi blogul a fost cat de cat urmarit, putin, dar am descoperit niste view-uri subtile… Da, de azi continutul publicat pe acest blog va aborda o alta tematica decat cea precedenta, mai pe scurt: voi aborda mai multe teme de discutie din domenii si interese diverse. Pana acum continutul era strict cultural-artistic (cu mici exceptii), ei bine de acum veti putea gasi tot felul de „treburi” pe aici, ce ma taie capu’, hop am pus pe blog… si tot asa. Va astept…

Lasă un răspuns

